Söndag och måndag

Igår (söndag) gick jag en pw på dagen och gick på ett spinningpass på kvällen. Skönt att hålla igång på helgerna. Latsidan brukar slå till just på helgerna. Men man förtjänar vilodagar oxå! 

Idag steg jag upp tidigt. Åt bra med frukost och drog på gymmet för ett biceps/bröstpass. Och jag säger då det jag har aldrig tidigare kört ett sådant bra och hårt bröst/biceps pass! Hela dagen har jag varit slut. T o m nu när jag bäddade upp sängen för att sova så kände jag av mjölksyra... Kommer nog att ha träningsvärk från helvetet imorgon...! 

Just ja! Nu på kvällskvisten var jag ute och sprang i 30 min. Mest för att springa ur träningsvärken ur benen, men även för kondition/cardio. Tränar det alldeles för sällan... 

Imorgon väntar mage/rygg och ett cardiopass :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
What Motivates You Most