Ingen stress

Morgonträning idag igen, börjar kl 1 så då kan man passa på! Så himla skönt att slippa känns stress på gymmet. Det har varit lite folk och jag har ingen speciell tid att passa (förrän kl 1 då). Började men att gå på löpbandet som uppvärmning, sedan har jag tränat ben och mycket rumpa. Redan nu i efterhand känns båda skinkorna som stenar, imorgon kommer jag att ha träningsvärk!

Måste börja träna hårdare och vara mer strikt med mat osv. Känner ingen skillnad ännu och jag har ju ändå tränat några veckor. Lite borde man mäsks men det syns ingenting... Blir ganska besviken. Men det är ett tecken på att jag tränar för löst och för lite. Mer träning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
What Motivates You Most