Dagens pass: biceps,rygg,mage

Körde ett ganska lugnt pass idag! Hade tyvärr nästan inget ork idag men det har jag endast mig själv att skylla. Käkade nästan ingen lunch, endast en halvliter välling (och nej ingen bebisvälling) ;)...

Biceps: körde uppvärmning med bicepscurl i maskin och körde mellan 40-60 kg.

Sedan gick jag och körde scottcurls
*3 sett 8 repetioner 32 kg.
*3 sett 8 repetioner 27 kg

Rygg;
*Sittande rodd i maskin 4x8 på 82 kg
*latsdrag i maskin på 61-82 kg 4x8

Mage;
* 3x20 i situpsbräda
* medecinboll (5 kilo) med kast 50-60 st

Sedan körde jag lite bicepscurl med hantel på 16 kilo 4x8 per arm! Och efter lite vila så gick jag på 21 kiloshantlar och körde mig slut (räknade inte rep)

Dagens betyg på mig själv 6 av 10 hantlar!...;)
Ha det gött!//Jens
(Ps,sjuk biceps)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
What Motivates You Most