Uppdatering

Hallå tappra läsare! Här är det inte mycket bloggande och de kommande dagens kommer det att bli snålt om det. 

Annars tränar och äter jag bra och mycket för tillfället. Efter nyåret blir det ändringar i schema + mat. Ska slänga in en detoxkur oxå innan jag börjar med diet, rensa kroppen rejält från julmat osv. 

Varför det blir lite bloggande på denna blogg är för att jag inte är taggad. Eller jag är sjukt taggad på att blogga om träning, det är svinkul. Jag är bara less den här bloggen, nu när jag varit själv mest av tiden. Så jag och jojje startar en ny efter nyårs. Det kommer bli grymt. Ska vägleda er till den när vi kommit igång. Hoppas att ni hänger kvar här så länge som möjligt och sedan hänger med till den nya. Jag ska INTE ta bort denna blogg, kan vara bra att ha kvar i framtiden! :) 

Men som sakt, jag tränar mycket, äter mycket osv. Var på gymmet idag och körde ett kort, men intensivt, bröst/biceps pass på 45 min. Kändes grymt skönt! Nu blir det vila imorgon och kanske några fler dagar med tanke på att det blir jul, gymmet har inte öppet osv. Men vi ser hur många fler inlägg det blir på denna blogg och så hojtar jag till när den nya kommit upp! Sköt om er!:) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
What Motivates You Most