-

Dagens lunch, en vanlig jävla hamburgare. Inget nyttigtskit. Dock tycker jag faktiskt att det grova brödet till korv och hamburgare är mycket godare. Gillar inte vitt bröd så mycket. Men det var det vi hade hemma:) 

Det jag åt idag till lunch var alltså burgare, en proteinshake, citronvatten med mycket citron, apelsin och passionsfrukt. Igår kände jag att jag håller på att bli förkyld. Det hade inte hunnit bryta ut riktigt än så jag har försökt att chocka kroppen med mycket c-vitamin. Vekar funka, känner mig redan bättre. Kanske jag slipper förkylning då!

Känner att det här kanske inte är en hälsotallrik som jag presenterat. Men det är vanlig mat. Och det är inte alla dagar jag orkar stå och laga nyttig mat. Blir dessutom ganska less. "Vanlig mat" behövs oxå. Sjukt konstigt inlägg detta blev. Har antecknat dagens träning, så det kommer upp snart! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
What Motivates You Most