Ikväll hade jag bra psyke!

Ikväll kan jag checka av ett av mina mål och det är att springa en mil innan sommarens slut. Jag hade till en början bara tänkt springa runt samhället men vid 4 km kände jag för att springa milen. Det fick för lätt att springa idag, i alla fall 6 km, sen blev det tyngre. Hade överraskade bra flås hela vägen och orkade t o m. spurta i slutet. Men ljumsken och knäna tog extrem stryk idag. Får skylla mig själv imorgon om jag fått värkar i meniskerna.

Men jag är hur stolt som helst över mig själv! Jag trodde aldrig att jag skulle kunna va så tjurig att springa en mil, och men tanke på att jag fick ont. Hade det inte varit för min energinivå och bra flås så hade jag aldrig gett mig in på detta just idag. Men det kändes så bra och efteråt känns det ännu bättre! Fan vad jag är bra!

(Som ni ser så sprang jag en jävligt ful runda haha. Men som sagt det var inte planerat från början att springa en mil så fick springa lite runt runt för att nå mitt mål haha!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
What Motivates You Most