Max test på bänkpress!

Tja!

Var nyss nere i källaren och testa att maxa i bänkpress! Efter uppvärmningen körde jag:

1x3 110 kg
1x1 120
1x1 125 kg
(0,5x1 130 kg)

Sedan gick jag på 130 kg men kunde inte riktigt pressa upp den. Kunde endast ca hälften sedan tog det stop i några sekunder (är ändå rätt imponerad att jag kunde hålla uppe den i 3-4 sekunder tills kroppen sa ifrån) Men jag tror att om jag hade tagit lite lugnare på de lägre vikterna så hade jag tagit 130 kg!
Men jag tror absolut att innan den här månaden är slut så har jag tagit 130 kg. Kanske tom 132,5!

Imorgon blir det bröst och triceps trots jag körde det här ikväll! Absolut inga problem!

Ha det gott!/Jens


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
What Motivates You Most