Jag blir så ledsen när det går dåligt

 
Hejsan!
 
Stressigt just nu med plugg och annat skit har knappt varvat ner från då jag var på gymmet. Går på  högvarv!
 
Dagens pass blev 3 km på löpbandet 17min, måste få upp flåset har sjukt dåligt kondition. Sen blev det axlar/armar. Dock gick det sjukt segt idag också. Jag har sovit och ätit dåligt på senaste tiden sen är jag så stressad  över skolan så jag har jättedåligt med energi i kroppen. Jag blir så ledsen :(
Ni ser hur viktigt det är med bra mat och mycket sömn. Följden blir en dålig dag på gymmet och vem fan vill ha en dålig dag på gymmet?
 
Ska göra mig ett nyttigt kvällsfika, fortsätta plugga och sedan lägga mig i tid och sova ordentligt i natt! Imorgon blir det träning igen och då vill jag kunna prestera bra! /Lowa
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
What Motivates You Most