Två träningspass idag och lite gnäll haha..

Har tränat två gånger idag. Nu är jag så less på att det inte händer nånting med min kropp. Seriöst. Jag har tränat rätt så bra sedan mars(!!!) och det har inte hänt något. Det enda jag kan se skillnad på är att rumpan blivit större. Vilket jag inte vill men musklerna växer sig större under allt fläsk som vägrar försvinna, så det blir som lager på lager som bara blir större haha. Nämen ni kanske fattar frustrationen? Jag är sjukt less. Snart vet jag inte vad/hur jag ska göra för att få bort underhudsfettet/ överflödigt fett. Jag är inte tjock men jag vill ha vältränad muskulös kropp och det är det sista jag har. Jag har fullt av celluliter fulla benen som en gammal tant och enligt mig alldeles för kurvig. Vissa tycker det är snyggt. Andra inte. Jag är obekväm med det. Och jag är som sagt väldigt ledsen över att det aldrig blir någon skillnad... Aja, nog om klagande. Taggar morgondagens träning. Bjuppar på bilder från gymmet och efter jag varit ute och sprungit nu på kvällen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
What Motivates You Most