Fredagsträning

På förmiddagen innan lunch har jag kört ett benpass. Försökte fokusera så mycket som möjligt på baksidan och jag tycker att jag lyckades ändå ganska bra. Slängde in en insida lår övning också ;) 
 
Det jag körde idag var:
 
 Höftlyft ett ben 3x10
 
 Sidoutfall 2x20   5kg
 
 Rakamarklyft 3x20   10kg+stång
 
 Sumosquats 4x10  9kg hantel
 
 Bollsqueeze 3x8
 
 Knäböj 3x10   10kg+stång
 
 Vader 3x30
 
Vet inte varför jag har skallar som punkter, det var inte direkt världens mördarpass. Men lite coolt kanske?
Jag kan då säga det att jag känner av det när jag går i trappen upp och ner. Så nog tog detta pass! Men vågar inte köra allt för hårt så jag inte kan gå imorgon, har inte tränat ben på ett bra tag...Album senza titolo | via Facebook
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
What Motivates You Most