Axlar och armar

Klockan är bara halv 1 och jag är klar med dagens träning. Jag äskar att träna morgon. I våras när jag gick skola så kunde jag åka in med den tidgaste bussen och träna halv 7 på morgon och det gjorde verkligen min dag! Men nu när jag bara är hemma på dagarna är det så svårt att ta tummen ur. Jag stiger alltid upp vid 8-9 tiden. Äter frukost och ser på tv i flera timmar. DÅLIG VANA! Men idag kom jag igång ändå hyffsat i tid, halv 12. Bättre än hur de senaste veckorna har sett ut. Då drar jag ut på det tills på eftermiddagen någon gång.
 
Idag har jag tränat armar och axlar. Jag orkade inte fara på gymmet så har lyft de vikter vi har hemma. Jätteskönt att kunna träna hemma. Men man blir mer "taggad" på gymmet, tycker jag. Imorgon, oavsett väder, ska jag fara och köpa ett all-gymkort. det är på tiden...!
 
Orkade inte föra anteckningar idag. Jag vet inte, det är säkert jättetråkigt att läsa sånt också? Ni får gärna komma med kritik, tips osv så kanske jag (och jens) kan förbättra upplägget i bloggen. Men av något, mindre av något annat. Vore kul :)
 
T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
What Motivates You Most