Tur i oturen..?

Idag har jag varit på besök hos kiropraktorn och lagt till alla möjliga kotor i nacke/rygg, käken, bäckenet, fötterna mm. Har haft under en jävligt lång period problem med låsningar i bröstryggen. Har haft verkar, svårt att andas, hjärtrusningar mm. Har även fixat spänningar som orsakar yrsel och huvudvärk, även magverk (tydligen finns det spänningar för det oxå). Så nu ska väl min EXTREMT dåliga kropp gå mot bättringsvägen. Är så glad att jag tog tummer ur och bokade en tid. Att ständigt ha problem med hjärtat, andningen, huvudverk, magverk osv tär på kroppen. 
 
Så nu är det vila som gäller. Jag har fått träningsförbud tills på tisdag, då ska jag dit igen. Har även fått en salva och köpt medicin. Pga att jag gått runt så länge med sne rygg så har jag fått inflammation på två ställen, i ländryggen och i nacken. Så en veckas vila från träning, kanske mer hoppas inte, och tre veckor ska jag äta antiinflammatoriskt. Så får vi se om min skruttkropp kan bli sarkare och hålla allt på plats. För när man tränar med sne kropp redan från början blir det nästan bara värre när kroppen blir starkare. Då sliter det mer, man kanske har svårt att slappna av till slut. Så det är alltid bra, att gå ganska regelbundet, och kolla så att man inte har några kotor fel eller onödigt spända muskler! Men jag är glad att det inte var värre än vad det var. Tänk om jag hade skitit i det ännu längre kanske det hade slutat med diskbråck...
 
Välkommnar detta 3 veckor framöver + rehab övningar & massage.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
What Motivates You Most