Studenten nästa vecka. Träningen läggs på hyllan??

Hejsan! Dålig uppdatering för min del här på bloggen och sämre kommer det tyvärr att bli... Har inte tränat sedan i torsdags men ska (om mitt kort funkar för det går ut imorgon) fara och träna på dagen. Sedan vet jag inte hur mycket jag kommer att hinna träna under dagarna fram till studenten... Men i sommar ska jag träna massor. Det ska bli så kul! Hoppas ni läser även då och att ni själva håller igång glöden. Jag vet att efter studenten (redan innan) kommer det att klia i hela min kropp för att jag inte rört på mig, som det gör just nu. (Lite dubbel moral att jag pratar om träning sen ska jag själv dricka alkohol i mängder. Men ni fattar vad jag menar;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
What Motivates You Most