Dagens träning med vässade armbågar?

Gårdagens lära var: träna aldrig timmarna före en saik-match. Dagens lära: träna aldrig kvällstid överhuvudtaget! När jag kom till gymmet vid 4 så var det bara att vässa armbågarna som uppvärmning. Nämen seriöst. Jag hatar att vänta på grejer... Och man ska inte behöva kriga om redskapen!

Lyckades i alla fall haffa mig ett löpande ganska snabbt. Sprang en halv mil på 30 min. Jag gör framsteg!:D sen hade jag tänkt fokusera enbart på axlar och rygg idag men eftersom att det såg ut som det gjorde på gymmet idag så blev det discogym för hela slanten. Hatar även att stå och se ut som ett fån vilket man gör när man står och väntar på att någon ska bli klar så jag var vid de maskiner som var lediga helt enkelt.

Sen skulle jag ta lite coola gymbilder för jag har typ noll, men även det gick ju åt skogen. Det ser bara ut som att jag har tjocka ben och assmå fötter? Nästa gång ska jag spänna mig i spegeln istället! Slänger även in dagens svettiga dubbelhaka oxå för att detta ska bli ett roligare inlägg.


Kommentarer
Anonym säger:

Inom discogymning ingår absolut inte benträning.

Svar: okej besserwisser!
Lowa Norlund

2013-03-19 | 19:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
What Motivates You Most