Jul. 10, 2013

Igår blev det ingen träning. Slutade 20 över 8 och det lockade mycket mer att se film med vänner än att dra på sig löparbrallorna... Men idag har det blivit promenad runt sundet och cardio intervaller. Körde tills jag fick senadrag i båda låren samtidigt haha.

Har återupptagit Nike training club och körde ett slim fit cardio program idag. Det är på 30 min men så otränad som jag är (hahah...) så orkade jag BARA i 19... Men som med allt man gör, övning ger färdighet!

Har duschat och ätit ett gott kvällsfika. Färska bär med vaniljkesella. Ser lite rörigt ut för jag hann äta av det innan jag tog bilden, men det var hur gott som helst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
What Motivates You Most