Frukost!

God morgon! Har ännu inte stigit upp från sängen men jag känner redan nu att kroppen är rätt mör, love it! Ska bege mig mot köket och göra god frukost. Jag har börjat älska frukot, det är nog mitt favoritmål på hela dagen. Innan jag började träna så åt jag nästan aldrig frukost. Det kunde bli en macka som jag tog med mig på bussen eller liknande. Men nu när jag har börjat läggs ner energi på just frukosten så är det så mycket trevligare och godare att äta den. En dåligt vana blev en god vana och jag fattar inte hur jag har klarat mig utan frukost, jag menar, man dör typ av hunger annars innan lunch? Jag äter oftast både frukost och mellanmål innan lunch och då klarar jag mig jättebra! Förstår inte grejen med att inte äta frukost längre. Aja, nu>frukost! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
What Motivates You Most