Dagens mat intag

Min frukost bestod av fullkorn och dinkelbröd med ost, banan med kokosflingor och grönt te.

Min lunch var rester från igår - grillat. Majs, sparris, kött, tomat och så gjorde jag en likadan macka som jag åt till frukost. Som eftersnacks blev det minimorötter och så drack jag bara vatten till.

Mina mellanmål idag ar varit en proteinhavreboll och 4 (2 till vardera mål) fullkorn rånkex med smör och ost.

Till middag blev det pasta och chorizogryta.

Till kvällsfika blir det lite vindruvor och grönt te. Ska även unna mig någon ruta mörk choklad! + en kopp te med massor av citronsaft i så jag hoppas att jag är frisk imorgon. Har blivit förkyld igen...

Jag äter väldigt mycket på dagarna nu. Men i hopp med att jag tränar så ska jag gå upp i vikt nu och sedan när kroppen har vant sig vid detta så ska resultat komma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
What Motivates You Most