Sen uppdatering

Idag har jag varit extremt aktiv. Har cyklat och gymmat på morgonen, städat /bäddat rent alla sängar hemma, tagit en powerwalk och varit på ett citerads på kvällen. Förde anteckningar på gympasset:

20 min cykel

Cross over 
3x8 15kg

Bicepcurl cablecross 
3x8 25kg

X2

Lutande bänkpress i smithmaskin
5x5 25kg

Hammercurls
3x20 7kg

Avslutade med okänt antal koncentrerade hantelcurls tills jag inte orkade lyfta armarna. Sakta men säkert blir jag starkare, men är fortfarande svag som fan. Vill bli bättre på bänkpress men kör sällan det för tycker det är lite tråkigt. Får bättra mig. Många övningar jag har hatat med insett att det är kul, bara för att jag orkar mer. Och det är ju positivt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
What Motivates You Most