11/12

Igår blev det vilodag, jobbade hela dagen + kvällen så när jag kom hem var jag för lat för att utföra någon form av träning.

Men idag har jag varit på gymmet med Johanna. Förde inga anteckningar idag heller men vi dödade benen, nästan bokstavligt talat. Vi tränade i ca 1,5 timme och mot slutet då vi var riktigt trött och slut ( mina ben skakade) så bestämde vi oss för att göra slut på benen en gång för alla. Så vi körde intervaller 4x10 skidhopp och 4x10 grodhopp. Alltså såhär hårt har jag nog aldrig tränat ben. Men det blir lättare med en vän, så är det! 

Jag och Johanna har även börjat smida lite planer efter nyårs. Är astaggad och längtar riktigt mycket! 
Lite lek och strech i trx-banden och mat efter träning 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
What Motivates You Most