Träningsbloggar

Att läsa tränings & hälsobloggar tycker jag är en av de bästa och största inspirationskällorna till träning. Men hjälp av bilder och text är det ju det perfekta hjälpmedlet till ett hälsosammare liv! Jag, och jävligt sällan men ibland Jens, gör så gott vi kan för att hålla denna blogg intressant på många vis. Även om den kan vara lite enformig ibland...
 
Men till saken. Under  LÄNKAR har jag länkat några bloggar som jag tycker är inspirerande med mat, träning och allmän hälsa. Vet du/ni några fler bra bloggar så länka i kommentarsfälltet. Dels för att jag vill läsa mera men även så att du/ni kan klicka in på andra trevliga hemsidor via denna blogg!:D
 
Motivation

Kommentarer
Johanna säger:

Mnå va söööt du är <33

Svar: Hihi:$
Lowa Norlund

2013-09-25 | 15:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
What Motivates You Most