Taggmusik

När man tränar är det nästan självklart att lyssna på musik som man blir extra taggad av. För mig är det viktigt att när jag t ex är ute och springer att lyssna på musik som håller motivationen uppe och att hålla tempo hela vägen, att jag inte ska känna att jag kan stanna utan att jag måste fortsätta springa för att låten gör mig taggad. Fattar ni vad jag menar haha?
 
Tänkte dela med mig av min träningslista på spotify. Jag försöker så ofta som möjligt byta ut låtar, mot både nya och gamla som gör mig motiverad, för att inte bli allt för less för då blir man inte lika taggad. Det blir lätt att de översta låtarna bli jag less fort för under en dag kan jag lyssna på dom säkert 10 gånger vardera haha. Så uppdatering sker i denna lista.
 
Alla blir ju inte taggade av samma sorts saker eller samma sorts musik.  Men om ni känner för det så länkar jag listan här nedan så kan ni lyssna och kanske bli lika taggad som jag på att träna. När jag hör vissa av dessa låtar börjar det klia i benen och jag MÅSTE träna haha! Och det är ju bra :D
↑ Klicka på spotifyikonen ↑

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
What Motivates You Most