sämsta styrkepasset jag någonsin gjort

Mage
Raised leg Crunch 5x30
Seated knee up 5x10
Swissball Crunch 4x15
 
Bröst/biceps
Bänkpress 3x10 20kg
                  3x5 30kg
                  2x1 35kg
Bröstfly 3x5 6kg
Bicepcurl rak stång 1x8 15kg
                            2x6 15kg
 
 
Ibland vill jag bara lägga mig ner och skratta/gråta hur jävla svag jag ÄR. Jag hade förbrett ett mycket längre pass för bröst och biceps men energin dog efter tre övningar (burkar vid nästan varje träningspass klämma in några magövningar också, bortsett från då jag fokuserar träningen på mage då kör jag fler och tyngre). Antar att det är bättre än inget, jag kan lyfta armarna speciellt högt nu.
 
Men ett av mina mål är att bli starkare i hela kroppen. Mina starkaste delar är magen och benen, magen är nog min starkaste del. Hela min överkropp är tunn och svag som en fjäder och så vill jag inte ha det. Dock är jag alldeles för dålig på att träna överkroppen för det är så sinnessjukt tråkigt. Men när jag började träna orkade jag knappt rubba 35 kg, utan hjälp/stöd i bänkpress. Så framåt går det, antar jag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
What Motivates You Most