Morning cardio

Halloj! Igår hade jag tänkt träna men sen insåg jag att jag inte vilat på över en vecka. Så jag satt på fetarslet mitt och spela sims hela kvällen... Men i morse blev det andra bullar. Jag åt en väldigt lätt frukost men te, kvarg, bär och en proteinhavreboll sedan begav jag mig ut på en runda med gå/spring. Eftersom att på morgonen har man inte så mycket ork för man inte har ätit på flera timmar är det jättejobbigt att springa/gå på morgonen (det tycker i alla fall jag!). Man är seg osv.
 
Men sprang 5 min, gick 5 min, sprang 5 min osv runt sundet. Det hela tog 48 min. Sedan körde jag lite styrka tills jag inte orkade mer och behövde äta lunch. Men det jag körde var:
 
* Höftlyft 5x10 15 kg
* Benböj 5x10 15kg
* Sumosquats 5x10 9kg
* Vader m skivstång 50 st 15 kg
* Situp konstant i 3 min (i puls till låt)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
What Motivates You Most