träningsuppdatering

Hallå!
 
I onsdags blev det vilodag för min del. Igår var jag på Friskis och svettis och tränade (är där när jag lix är i stan) och tränade både kondition och styrka. Började med 40 min på crosstrainern och körde sedan ett mördarpass för mage och ländrygg. Idag känns det kan jag lova!
 
Idag har jag tränat med egen kroppsvikt. Jag vet inte hur jäkla nyttigt det är att mata på med vikter hela tiden. Känner av lite i knäna och jag vill inte överanstränga, vill inte ha några skador som gör att jag måste vila en längre tid. Men det kändes i alla fall bra att köra med egen kroppsvikt. Jag är ändå så tung så ;)
 
Har kört lite blandat, rumpa/ben/armar idag:
 
Åsnesparkar 3x20
Åsnekickar med rakt ben 3x30
Kissande hunden 4x20
Höftlyft 5x50
Liggande insida lår 3x50
Knästående framsida lår 3x10
Liggande baksida lår (hälarna upp) 5x20
Vadpress 3x50
 
Armhävningar 3x15
Tricepshävningar 3x10
Armcirklar bakåt 4x40 (här la jag till en lättare hantel för att få lite jobbigt)

Jägarvila 2x1 min
Planjävel 2x1 min
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
What Motivates You Most