Onsdag + benpass

Igår blev det ingen styrketräning för mig. Bara två promenader. Idag pallrade jag mig till gymmet trotts pissväder (ja, dåligt väder gör det verkligen jobbigt att he sig ut). Idag fick benen lida och då menar jag verkligen det. Har nästan bokstavligt talat mördat mina ben. Att cykla hem var verkligen inte kul, ville nästan gråta haha... Det här körde jag idag:
 
Uppvärmning 5 min cykel
 
Leg extentions
3x10 35kg
 
Leg curls
3x10 27kg
 
Gluteus kick
3x10 50kg
 
Adductors
3x12 45kg
 
Abductors
3x12 45kg
 
↑ X2 ↑
 
Benpress
3x10 70kg
 
Vadpress
5x10 30kg
 
Utfall från bänk med kettlebells
3x10 8+8kg
 
Höftlyft
3x30
 
Benlyft med rakt ben
3x20
 
Kände bara fml efter detta pass. Mina svaga kycklingben har verkligen jobbat på bra idag.
Hade härliga lökfläckar efteråt. Fyfan vad jag svettades!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
What Motivates You Most