Bättre bildexempel

Fick en kommentar i inlägget om diet/matvanor och jag blev så glad, haha. Får ju inte så många kommentarer och älskar när man får kritik, bra som dålig. Det är bara att ta åt sig och göra om, göra rätt. 

Kommentaren handlade om bildvalet till inlägget och jag kan hålla med att exemplet var värdelöst. Inte för att kritisrera tjejen på bilden, men det var inget bra exempel på hur stor inverkan matvalet har på kroppen. Därför ska jag visa en annan bild. En kropp som tränar men äter dålig kost (min kropp, till vänster) och en annan som tränar och äter sunt (höger).
(Shit vad sne jag är/var)
Fattar inte varför jag ens tar mig själv som exempel. Men det är sanningen. Jag tränar, jag älskar att träna. Men jag har dåliga matvanor. Då händer det inget. Visst den här bilden är inte ny, men den är från den tid då det var som värst. Har blivit bättre på att äta men det är fortfarande ganska dåliga saker jag äter alldeles för ofta... (Har kanske fått lite annan form oxå, har ej kollat).

Men jag hoppas att det här ger en tydligare bild på att det har en stor inverkan på vad man stoppar i sig. Och jag vill lägga upp efterbilder på mig sen oxå bara som ett till bevis, men först bättre matvanor...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
What Motivates You Most