-

I helgen har jag varit så sjukt passiv, stoppat i mig fel saker osv. Igår blev det ingen träning då jag var på salongen hela dagen. Men idag blev det både styrketräning och simning med Jonna, Alice och Paulina. Det är så roligt att träna tillsammans men någon/några. Det finns någon som man kan hjälpa/kan hjälpa till i vissa övningar, alltid någon man kan prata med (ibland lite för mycket) och tiden går mycket fortare.

Ps. I fredags var jag faktiskt på gymmet oxå men det han jag aldrig publicera. Testade core combo (?). Aldrig gjort tidigare men det var kul! Det kan jag rekommendera att testa. Och efter det körde jag axlar och rygg i en timme. /Lowa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
What Motivates You Most