En vecka har gått

Nu har det gått en vecka sedan jag var och la till ryggen. Idag var jag där igen och det verkade vara betydligt bättre idag än sist. Men jag får ta det piano några dagar till. Jag har inte rört mig många knop dessa dager som gått. Nån enstaka promenad men annars har jag bara lyssnat på kroppen och vilat. På kvällarna är jag alltid uttråkad och har alldeles för mycket energi. Det suger verkligen att inte få röra på sig. Dessutom har jag en dålig vana. När jag inte rör på mig får jag tråkigt och då äter jag, i princip allt. Jag småäter hela tiden för att ha något att göra. Helst fel saker också... Jag får verkligen inte koll på kosten när jag är så här rastlös och det är verkligen en negativ egenskap jag har! Jag längtar tills allt blir som vanligt igen, när jag kan träna och äta bra. För bara jag tränar så käkar jag bra mat. Men det är bara att vänta ut veckan, sen då jävlar.


think about this quote ;)
Något jag verkligen borde bli bättre på, självkontroll!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
What Motivates You Most