Abs and lower back

Jävlar viken dag! Drog på gymmet vid 2 och började med att värma upp på cykeln. Men fastande i ett program på tv så det blev en halvtimme på cykeln. Oops... Sedan körde jag mage/ländrygg i 45 min. Hade sinnessjukt dålig kontakt i magen i alla övningar. Men i ryggen brände det som fan. Tror jag är sjukt mycket starkare i magen hehe...

På kvällskvisten har jag varit på airomix. Jag som sa att det inte var min grej... Men jag har faktiskt tänkt över det och det är faktiskt ganska kul ändå. En timme går fort som jag säger så! Sen är det väldigt varierad träning. Svetten flödade och jag vad dödligt trött efteråt. 

Imorgon blir det core och tabata. Tänker vara full i fan och köra ett benpass innan core. Jag är dum som ska göra det, kroppen behöver vila. Men det blir jobbhelg och förmodligen lite träning. Får vila då.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
What Motivates You Most