Tisdag

Hejsan! Igår var jag på gymmet för sista gången innan sommaren. Nu har mitt kort gått ut och jag får träna hemma istället. Det är tråkigt, men vad gör man?

Igår körde jag rumpa/ben och har jättemycket träningsvärk idag! Började med att springa 5 min på löpband som uppvärmning sedan körde jag två varv i maskinerna och sedan med vikter och step-up bräda.

Imorse hade jag bestämt mig för att fara ut och springa, vilket jag gjorde. Steg upp 9 och for ut på tom mage och 20 grader i solen. Det gör jag fan aldrig mer om. Det kändes som att jag hade sprungit en mil när jag bars kom mig 2,5 km... Nä nyfan, det är inget jag rekommenderar!

Nu ska jag äta frukost ute i solen. Surdegsbröd, hallon smoothie och äpple.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
What Motivates You Most