Nya träningskläder

Motivationen som växer när man köper nya träningskläder! Köpte dessa förra veckan då jag var i Stockholm och Sundsvall. En ny sport bh som för övrigt är snygg på (tycker dom har dåligt med charm dessa bh:ar) och ett par yberkorta springbrallor. Som vanlig då jag testar kläder för underdelen blev jag jätteledsen för jag ser bara fet ut och rumpan väller ut åt alla håll, speciellt i shorts. Men jag bestämde mig för att köpa dom. Jag försöker att vända det negativa till det positiva. Dessutom, vem bryr sig om hur man ser ut när man tränar, egentligen? Men nog kommer jag att springa extra långt den dagen dom åker på haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
What Motivates You Most