Kvällsfika och dagens träning

 
Dagen har varit snål på föda. Det blev en sjukt dålig frulle då jag fick stressa i morse för att hinna med bussen men jag köpte en macka, banan och festis på doris. Till lunch åt jag kycklig och sallad, skippade riset och till middag blev det makaroner och korv (näringsrikt...). Så jag drar till med ett ordentligt kvällsfika: Finn chrisp med tomat och knorr, vaniljkesella, gul vattenmelon och grönt te. Mums!
 
Dagens träning blev 2 km på löpbandet sedan tränade jag core, rumpa och triceps. Var inte på topp och det var verkligen inte ett av de bästa passen jag kört. Ändring på det imorgon. Imorgon blir det att dra in tillgymmet vid halv 7 för att köra ett intensivt biceps och axelpass innan skolan. Längtar! Sen efter middagen ikväll gick jag en promenad med moster.
 
 Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
What Motivates You Most