Lite godsaker!

Hallå i stugan!

Tänkte visa upp lite kosttillskott som jag tar dagligen för att få ut maximal effekt av träningen!

1. Kreatine monohydrate

2. Whey 100%

3. Kasein

Kreatin tar jag två gånger per dag,morgon och kväll. Dosen är ungefär 5 gram per gång och blandas med kallt vatten. Pris 99 :- på Atletic store!

Whey 100% tar jag precis efter träningen, ca 4-5 skedar pulver med 3-4 dl mjölk! Rekommenderar dock inte denna med vatten.Huvva!
Godaste smaken enligt min tycke är smaken päron split eftersom den smakar smällt glass! Pris 156:- på Atletic store!

Sedan sist men inte minst. Kasein!
Kasein är en mer trögflytande protein som jag tar lite före sovdags! Eftersom man tar upp mest protein ca 2 timmar efter man har somnat så är detta ett perfekt kvällsmål! Pris 164:- på Atletic store!

Ha det gött och kör hårt nu!//Jens


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
What Motivates You Most