Frukost - dagens viktigaste mål!

Tjaba tjena hallå!

Ni har säkert hört att frukost är dagens viktigaste mål! Och det stämmer grymt bra! Men varför slarvar så många med frukosten då? Anledningarna kan vara många men de vanligaste orsakerna är att man går och lägger sig för sent eller att man har ätit alldeles för mycket kvällen innan!

Så mitt råd till er är att försök ställa om era rutiner som påverkar morgonens aptit! För att ni som styrketränar eller över huvud taget håller igång måste käka frukost för att gå framåt i utvecklingen!

Så mitt tips till er är att släppa instagram,Facebook,tradera eller vad ni nu håller på med för att ni kommer att ångra det när morgonen kommer!

Aja, här har jag tagit två bilder på vad jag käkar just nu! Kvarg med lingonsylt och omelett (4 ägg).
Kvargen är grymt prisvärd. 500 gr för 13 kronor och då får du hela 60 gram protein! Gode värT! 👍

Ha det gott!//Jens


Kommentarer
Anonym säger:

Vilket ica finns kvargen på??!

2013-03-14 | 20:46:32
Emma säger:

Vilket ica finns kvargen på??!

2013-03-14 | 20:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
What Motivates You Most