Första inlägget för min del! :)

Tjenare alla starka och svaga!
Nu är det så här att jag och lowa har startat en gymblogg vilket jag har en grym känsla inför!

Dagen skulle vara en skön hemma och trycka-god-mat-dag men farsan föreslog att vi skulle dra och köra ett bröst/tricepspass på Skellefteå krafts gymlokal vilket jag självklart tackade ja till!

Idag körde jag;
Bänk: uppvärmning på 40,60 och 80 kilo (8-10 rep)
90 kilo - 8 rep
110 kilo - 6 rep
110 kilo - 4 rep

Lutande bänk;
80 kilo - 12 rep
80 kilo - 12 rep
60 kilo - 18 rep

Sedan gick jag över till triceps och körde;
Skullcrushers + smalbänk (supersetta) 30 kilo - 15 rep + 5 och detta körde jag 3 sett på och trixxen var gode slut!...

Men där var det inte slut! Körde även pushdowns med cables (rep) 4 sett 15-20 kilo och sittande tricepspress på ungefär samma vikt! Satteh..jo det var ett grymt skönt pass och det kommer och LÄR kännas imorgon. Men det är precis som det ska vara!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
What Motivates You Most