Dagens

God kväll!
 
idag började jag med att äta en god frukost och sedan gick jag på en liten promenad innan lunch.
Sedan drack jag godaste smoothiesen ever. Fick en mixer i studentpresent så provade den. Blandade mjölk, jordgubbsproteinpulver och hallon, sjukt gott!
 
Efter middagen gav jag mig ut på den mest plågsammaste springturen någonsin i hela mitt liv. Nog vet jag att kondisen blir sämre när man inte rört sig på två veckor men nu kändes det som att jag både har rökt och inte rört mig på 20 år... Ögon svartande till ibland och benen kändes som spagetti. När jag kom hem fick jag sitta ner i typ 10 min för att återhämta mig.
Imorgon blir det någon annan form av träning, funderar på cykling och styrketräning. det är viktigt att variera träningen och sen efter dagens runda vill jag fan inte springa imorgon haha. Fick lite skräckupplevelse... Får vila en dag! Nu är det snart läggdags och dags att tagga upp inför imorgon. Imorgon ska det ges mer än idag!
I love life and life loves me | via Tumblr
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
What Motivates You Most