Jag idag

Såhär ser jag ut i dagens läge. Jag har gått upp i vikt sedan jag började träna, antar att det är muskler som börjar ta vid. Överkroppen börjar få lite form med fortfarande händer det ingenting runt rumpan och benen, och då har jag ändå tränat ett bra tag nu... Ni kanske förstår besvikelsen och frustationen när det inte händer något. Men som alla jag pratar med om detta så finns det ingen annan förklaring till att jag tränar för dåligt/löst och äter för dåligt. Nu är det 4 veckor kvar till jag ska till utlandet. På dessa 4 veckor ska jag vara stenhård med vad jag stoppar i mig och försöka att träna ännu hårdare.
(Haha åh blir så irriterad. Föreställ er min rumpa hälften så stor så skulle den passa in mycket bättre i proportion till min kropp. Det ser bara sjukt ut nu... Den gör så jag ser tjock ut i övrigt...)


Kommentarer
Fanny säger:

Snygg snygg snygg!

Svar: tack fanny!
Lowa Norlund

2013-07-28 | 00:26:43
Bloggadress: http://fannyol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
What Motivates You Most