Dagens träning

Har kört igenom i princip hela överkroppen idag för det var så länge sedan. Ska ta och göra upp ett bra/bättre schema för olika muskelgrupper så det blir mer koncentrerad träning framöver. Och för första gången i mitt liv har jag antecknat, i alla fall gjort ett försökt, på de övningar jag gjort.
 
Dagens blev:
 
Uppvärmning bänk 10x3 10+stång kg
Bänkpress 6x3 20+stång
Press m. hantlar 10x3 7kg
Bröstfly bänk 5kg 10x3
 
Upprätt rodd smalt grepp m stång 10x3 10kg+stång
Hantellyft framåt 5x3 5kg
 
Hantelrodd framåtlutad 10x3 7kg
Stående triceps 30x1, 25x1 7 kg båda armarna
 
Koncentrationscurls 8x3 7kg
 
Varför jag skriver +stång är för att ingen i detta hus vet hur mycket våran stång väger... Ska ta och väga den någon dag så man vet säkrare vilken vikt man tar:)
 
Har säkert inte ett rätt när det gäller vad övningarna heter, men jag har gjort mitt bästa. Men jag ska bli bättre att göra mer koncentrerade scheman till olika muskelgrupper som sagt :)
 
 
När jag var klar med detta blev det en kort springtur runt samhället. Dom grå plupparna är för att jag pausade för att stretcha baksida lår. Dom är som stenar...
Nu är jag duschad och har gjort kvällsfika. Ska bli gott att sätta tänderna i det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
What Motivates You Most