Träna med en vän!

Tja!
Lat som jag var så uppdaterade jag inte efter träningen. Men världen gick ju inte under för det?

Igår tränade jag axlar,biceps och mage med min gamla vän Simon! Passet blev rätt lugnt men tagget fanns ändå där för allt pepp man får när man tränar med någon!

Mitt enda tips till er som ska eller vill träna med någon är att dra ned på snacket för annars blir det mer tivoli än ett gym! Man är på gymmet längre än vad man hade tänkt sig och man tappar fokus Och det vill man ju inte?

Igår körde vi: axlar
Axelpress med hantlar 3x10 28,5 kg
Militärpress 4x10 40 kg

Biceps:
Scottcurls 3x10 32 kg
Fokuserad hantelcurl 3x8 (per arm) 13,5 kg
Magmaskin 2x20 50 kg
Lutande situpsbänk 2x20

Ha det gott!/Jens


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
What Motivates You Most