Ska jag göra det fast ingen verkar tro mig

God kvällens!
Blogg.se appen funkar tydligen inte (?) så nu får jag blogga från datorn, som jag inte gjort för övrigt på aslänge. Varken på den här bloggen eller min privata...
 
I morse var min första lektion på 2,5 timmar inställd så då drog jag på gymmet och sprang 3 km och sedan körde jag ben och rumpa. Hade ätit en jättedålig frukost så jag hade inte så mycket energi i kroppen, men vek inte ner mig för det! Benen har känts grymt stumma hela dagen och nu känner jag vilken jävla träningsvärk jag kommer att få gå runt med imorgon. Härlig känsla!
539742_448831088542435_275618423_n_large
 
Large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
What Motivates You Most