Sent inlägg

Sent inlägg en fredagkväll = ingen som läser. Men jag ska blogga om dagens träning i alla fall.

Idag på håltimmen gick jag ner till gymmet och tränade kondition, axlar, biceps och triceps. Det blev ett kort pass på 45 min men det var effektivt och jag känner redan av det i kroppen.

Imorgon blir det kanske vilodag. Har tränat måndag-fredag denna vecka så kan behöva vila. Tränar man för mycket och/eller för hårt då kroppen inte är van kan man riskera saker eller inflammation i kroppen då den aldrig får vila. Något att tänka på!


Kommentarer
isabelletronnblom.blogg.se säger:

Ja det är viktigt med vilodagar, men det är ju så svårt att vila när man inte vill göra annat än att träna :)

Svar: Haha med precis! Helgen brukar bli som en vila för mig, kan fara ut och gå eller springa men styrketränar gör jag på vardagarna :) /Lowa
Lowa Norlund

2013-04-19 | 23:45:43
Bloggadress: http://isabelletronnblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
What Motivates You Most